Znajdźcie uosobienia i wypiszcie :

Od kolebki biegła za mną

Czarodziejska baśń tęczowa

I szeptała wciąż do ucha

Melodyjne zaklęć słowa.



Urodzona nad wieczorem

Z cichych gawęd mych piastunek,

Spala ze mną, na mych ustach

Kładąc we śnie pocałunek.



I budziła się wraz ze mną,

I wraz ze mną ciągle rosła,

I z kołyski na swych skrzydłach

W jakiś dziwny świat mnie niosła...



Ponad morza purpurowe,

Ponad srebrne niosła rzeki,

Po zwodzonym moście tęczy

W cudowności świat daleki...


DAJE AZ 30 pkt!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • 13p
  • Początkujący
2010-03-02T21:29:43+01:00
Uosobienie:
I szeptała wciąż do ucha
biegła za mną
Kładąc we śnie pocałunek.
2010-03-02T22:35:18+01:00


szeptała wciąż do ucha

Urodzona nad wieczorem

na mych ustach Kładąc we śnie pocałunek.

I budziła się wraz ze mną,