Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T21:39:49+01:00
Fundament-rzeczownik
południe-rzeczownik
hejnał-rzeczownik
wysoki-przymiotnik
ukończyc-czasownik
cieszył się-czasownik

kościół-kościelny(dzwon),kościelny(osoba)<-----------pokrewne
kościół-świątynia,dom Boży,dom modlitwy,przybytek Boży,wspólnota <--blisko. religijna,wyznawcy,związek wyznaniowy.
1 1 1
2010-03-02T21:39:49+01:00
Do kościoła bliskoznacznego roczej si nie da ;/
kościół-kościelny, kościelna
fundament-rzeczownik
południe-rzeczownik
hejnał-rzeczownik
wysoki przymiotnik
ukończyć- czasownik(bezokoliznik)
cieszył się-czasownik
2010-03-02T21:41:05+01:00
Fundament - rzeczownik
południe - rzeczownik
hejnał - rzeczownik
wysoki - przymiotnik
ukończyć - czasownik w formie bezokolicznika
cieszył się - czasownik

Kościół:
- wyrazy bliskoznaczne: świątynia, katedra, bazylika, Dom Boży, Dom modlitwy,
- wyrazy pokrewne - kościelny, kościółek
4 3 4