Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T21:39:00+01:00
X - cała trasa
7/16 x - I dzień
x - 7/16 x = 9/16 x - pozostała trasa po I dniu
4/15 * 9/16 x = 3/20 x - II dzień
9/16 x - 3/20 x = 33/80 x - pozostała trasa po II dniu
33 - III dzień
33/80 x = 33 - tyle przebył III dnia
33x = 2640
x = 80

Przebył 80 km.
24 3 24
2010-03-02T21:43:15+01:00
X=7/16x+(4/15)*(7/16x)+33
x-7/16x-7/60x=33
221/240x=33
x≈377,14

Turysta przebył około 377,14km
9 1 9