Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T21:36:24+01:00
Panie Boże dziękuję Ci za Twoją miłość.Ty zawsze przy mnie czuwasz i o mnie się troszczysz.Dbasz o mnie i o moją rodzinę.Uważasz na mnie i nie pozwalasz abym zginął.
2010-03-02T21:37:04+01:00
Dzieki ci Boze za twą miłosć nieskończona,niech twe serce sie raduje gdy pomagam starszej pani,gdy pomagam mamie w domu.Dzieki Boze ześ ty mocny,miłosierny i pomocny
Amen
2010-03-02T21:37:29+01:00
Boże dziękuje ci za miłość, za to co robisz dla mnie.
Pragnę rozsławiać twoje imię i uwielbiać cię na wieki. Amen