Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T15:07:50+02:00
Pan profesor Gąsowski był nauczycielem historii.Uczył w szkole już od bardzo wielu lat.
Spoglądając w oczy profesorowi, można było dostrzec błysk w jego marzycielskich oczach.Jednakże wystarczyło nieprzygotowanie uczniów, aby jego wzrok stał się zimny i przenikliwy.Był niewysokim mężczyzną w wieku średnim.Ubierał się gustownie, stosownie do okazji.Porusza się lekko i z gracją.Wypowiada się donośnie i z ożywieniem, gdyż zawsze uważał, że uczniowie byli bardzo zaciekawieni lekcją.Nie był już młodym czlowiekiem, dlatego też jego czupryna zmieniła swoje ubarwienie na srebrzysty.Była bardzo bujna, starannie uczesana.Jeden ruch wystarczył, aby zaczęła lekko falować.Czoło pana Gąsowskiego stało się przez lata pomarszczone.
Mimo tego, iż był juz starszym człowiekiem, jego cechy charakteru mówiły o nim wiele dobrego.Między innymi, że był on czlowiekiem bardzo mądrym, bowiem został nauczycielem, a ten zawód wymaga wielkiej wiedzy.Profesora cechuje to, że był on uporządkowanym człowiekiem, ponieważ zawsze miał ustalone trzy osoby w odpowiedniej kolejności do odpowiedzi.Odznaczał się tym, iż był bardzo uprzejmy wobec swych uczniów.

mam nadzieje ze pomoglam..:)
10 4 10
2009-10-20T15:08:12+02:00
Historyk uczacy adasia wspanialy nauczyciel dla ktorego historia jest prawdziwa pasja lubi swoich uczniow i stara sie przekazac im jak najwiecej informacji jest zmartwiony ze nie przygotowuja sie do lekcji jak nalezy potrafi jednak im to wybaczyc pod warunkiem ze nadrobia zaleglosci
63 1 63