Przetłumacz wyrażenia na polski:
I lost my luggage
I took a lot of photos
I didn't catch the right train
I missed my connection
I stayed in a tent
I had to ask for directions all the time
I lost my way
I stayed in a bed and breakfast
I went sightseeing
My journey wasn't very nice
I discovered a nice campsite
I visited the capital city
in the north
in the south
in the east
in the west
in the north-west etc
ni the centre
km away from
close to

2

Odpowiedzi

2010-03-02T22:00:21+01:00
1. Zgubiłem bagaż.
2. Zrobiłem mnóstwo zdjęć.
3. Nie zdążyłem na właściwy pociąg.
4. Straciłem łączność.
5. Zatrzymałem się w namiocie.
6. Cały czas musiałem pytać o drogę.
7. Zgubiłem drogę.
8. Zatrzymałem się w B&B
9. Poszedłem pozwiedzać.
10. Moja podróż nie była zbyt dobra.
11. Odkryłem dobre pole namiotowe.
12. Odwiedziłem stolicę.
13. Na północy.
14. Na południu.
15. Na wschodzie.
16. Na zachodzie.
17. Na północnym - zachodzie itd.
18. W centrum.
19. Km z dala od...
20. blisko

@kasia - to take a photo - nie oznacza wziąć zdjęcie, ale zrobić, to jest phrasal verb.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T22:01:28+01:00
Zgubiłem mój bagaż.
Zrobiłem dużo zdjęć.
Wsiadłem do złego pociągu.
Przerwałem połączenie.
Zostałem w namiocie.
Cały czas pytałem o drogę (kierunki)
Zgubiłem drogę.
Zostałem w łóżku i zjadłem śniadanie ew. na czas śniadania
Poszedłem zwiedzać.
Moja wyprawa nie była miła.
Odkryłem ładny kemping.
Odwiedziłem stolicę.
na północy
w południu
na wschodzie
na zachodzie
w północnym-zachodzie itp.
w centrum
km od
blisko (do)