Sformułuj podane informacje,używając procentów.
a) Na każde sto drzew trzy zostały wycięte.
b) Połowa owoców na straganie to jabłka.
c) Co czwarty orzech jest pusty.
d) Jedną piątą koralików stanowią koraliki czerwone.
e) Pensja pana Nowaka to dwukrotność średniej płacy.
f) Obroty firmy A są trzykrotnie większe od obrotów firmy Z.

3

Odpowiedzi

2009-10-20T14:59:26+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T14:59:49+02:00
A) Na każde sto drzew trzy zostały wycięte. 3/100 = 3%
b) Połowa owoców na straganie to jabłka. 1/2 = 50%
c) Co czwarty orzech jest pusty. 1/4 = 25%
d) Jedną piątą koralików stanowią koraliki czerwone. 1/5 = 20%
e) Pensja pana Nowaka to dwukrotność średniej płacy. 2 = 200%
f) Obroty firmy A są trzykrotnie większe od obrotów firmy Z. 3 = 300%
3 4 3
2009-10-20T15:05:47+02:00
A)3% drzew zostało wycięte
b)50% owoców na straganie to jabłka
c)25% orzechów jest pustych
d)20% koralików jest czerwonych
e)p. Nowak ma 200% średniej pensji
f)obroty firmy A to 300% obrotów firmy Z
3 2 3