Odpowiedzi

2010-03-02T22:09:35+01:00
A) CrCl³
b) Ag²S
c) MnO²
d) PbI²
e) CuBr
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T22:16:07+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) CrCl₃
b) Ag₂S
c) MnO₂
d) PbI₂
e) CuBr