Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T22:07:43+01:00
Stas mogl nauczyc sie od Kaliego jak polowac. Kali umial to bardzo dobrze. Mimo tego ze był tubylcem byl bardzo cierpliwy a Staś w przeciwienstwie do niego wyrywny. Mogl jeszcze nauczyc sie łowic ryby. Kali byl w tym bardzo dobry. Umial rowniez radzic sobie w niebezpiecznych sytuacjach. Mogl nauczyc Stasia robic szałasy i namioty, robic roznego rodzaju koraliki i ozdoby takie jak nosza indianie
5 3 5
2010-03-02T22:07:59+01:00
Cierpliwości, uważnego obserwowania natury, korzystania z dóbr przyrody w celu zdobycia pożywienia i zachowania bezpieceństwa np. szukanie schronienia, odczytywania zmian pogody na podstawie obserwacji przyrody i zachowań zwierząt
6 4 6