Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T22:26:30+01:00
2010-03-02T22:28:56+01:00
2010-03-02T22:30:22+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
2 Mg + O₂----->2MgO