Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T22:36:48+01:00
Kwas palmitynowy C15H31COOH
CH3(CH2)14COOH
lub mozesz go rozwinac bardziej
CH3CH2CH2CH2CH2CH2CH2CH2CH2CH2CH2CH2CH2CH2CH2COOH
kwas stearynowy C17H35COOH
CH3(CH2)16COOH
kwas oleinowy C17H33COOH
CH3-(CH2)7-CH=CH-(CH2)7-COOH
25 3 25
2010-03-02T22:39:47+01:00
Palmitynowy: CH3-(CH2)14-COOH

Stearynowy: CH3-(CH2)16-COOH

Oleinowy: CH3-(CH2)7-CH=CH-(CH2)7-COOH


;))
21 4 21