Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T22:34:11+01:00
Pp = 120*200
Pp = 24000

V= 1/3 Pp * H
V=1/3 * 24000 * 80
V= 8000*80
V= 640000

nie podałeś/*łaś jednostek więc nie wiem dokłądnie jaka jednostke podać.
Pozdrawiam ;)
1 5 1
2010-03-02T22:34:48+01:00
Obliczamy objętość czyli a*b*c
120 cm=12 dm 80 cm=8 dm 200 cm=20 dm
12dm * 8 dm * 20dm * = 1920 dm sześciennych.
tyle powietrza sie tam mieści.
powierzchnia podłogi to 12 dm * 20 dm = 240 dm kwadratowych

tył i przód to będzie 12 * 8 = 96
boki 20 * 8 = 160
240 dm kw. + 2 * 96 dm kw. + 2 * 160 dm kw.= 240 dm kw. + 192 dm kw. + 320 dm kw. = 592 dm kw.

kw-kwadratowe.
5 3 5