Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T15:37:43+02:00
Rozwód nie zawsze jest złym rozwiązaniem. Są różne przyczyny takiej decyzji. Jeśli mąż znęca się nad swoją żoną, zdradza ją, nieludzko traktuje dzieci, czy dopuszcza się innych nikczemnych czynów, tak samo żona, to rozwód jest według mnie dobrym rozwiązaniem.
1 5 1
2009-10-20T16:36:44+02:00
Moim zdaniem rozwód nie w każdej sytuacji jest złym rozwiazaniem ponieważ każdemu z nas przytrafia sie inna przyszłość. Są różne przyczyny rozwodów np.znęcanie sie nad rodziną, nadmierne spozywanie alkoholu któregoś z partnerów badź różnego rodzaju inne gorsze czyny. Lepiej jest zaaragować taka postawa niż pozniej miec wyrzuty sumienia, ze stalo sie cos gorszego.
1 1 1