Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T22:44:48+01:00
C)1 cząsteczka wodoru i 1 cząsteczka tlenku srebra (I) tworzą 2 atomy srebra i 1 cząsteczkę wody
H₂+Ag₂O-->2 Ag+ H₂O
2 5 2
2010-03-02T22:52:39+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
H₂ + Ag₂O---->2 Ag + H₂O
1 5 1