Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T22:53:31+01:00
30cm=0,3m
0,3m*0,3m=0,09m² - powierzchnia 1 płytki
3,1m*2,3m=7,13m² - powierzchnia podłogi
7,13m²:0,09m²=79,22 - ilość płytek
potrzeba 80szt płytek ( płytki sprzedają tylko w całości)
80*2,20zł=176 zł - cena płytek
7,13*60zł=427,80zł cena kleju i robocizny

176+427,8=603,80zł
odp:
koszt położenia płytek wynosi 603,80 zł

pozdrawiam :)

2010-03-02T22:55:34+01:00
Rozumiem, że chcesz wiedzieć ile kasy wyjdzie??

Ok, więc
30x30= 900cm2

3,1x2,3= 7, 13m2

71300:900= 79,22....(ale zaokrąglamy do 80)
60x7,13= 427, 80
80x2,20= 176 zł
176(płytki)+427,80(robocizna)= 603,80 zł