Uzupełnij zdania. Wykorzystaj poniższe nazwy w odpowiedniej formie gramatycznej.


MARS, URAN,SATURN,JOWISZ,NEPTUN,PLUTON,SŁOŃCE,WENUS,MERKURY,
UKŁAD SŁONECZNY


Wewnątrz ........ znajduje się najbliższa Ziemi gwiazda zwana ....... .
Planetą znajdującą się najbliżej Słońca jest ........... .
Z Ziemią sąsiadują dwie planety ............. i ............. .
Piątą planetą od Słońca to ................ . Jest to jedna z planet gazowych olbrzymów. W Układzie Słonecznym gazowymi planetami są także .......... ,
................. i .......................... .
Do niedawna przyjmowano , że dziewiątą planetą Układu Słonecznego jest .......... . W 2006 roku konferencja astronomiczna zdecydowała określać tą planetę jako karłowatą.







TRZEBA POWYŻEJ TE WYRAZY WPISAĆ POPROSTU W TE ZDANIA.
DZIĘKUJE!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T22:46:13+01:00
Wewnątrz UKŁADU SŁONECZNEGO znajduje się najbliższa Ziemi gwiazda zwana SŁOŃCEM.
Planetą znajdującą się najbliżej Słońca jest MERKURY.
Z Ziemią sąsiadują dwie planety WENUS i MARS
Piątą planetą od Słońca to JOWISZ. Jest to jedna z planet gazowych olbrzymów. W Układzie Słonecznym gazowymi planetami są także SATURN ,
URAN i .NEPTUN .
Do niedawna przyjmowano , że dziewiątą planetą Układu Słonecznego jest PLUTON . W 2006 roku konferencja astronomiczna zdecydowała określać tą planetę jako karłowatą.
36 4 36
2010-03-02T22:51:32+01:00
Wewnątrz .....Układu Słonecznego znajduje się najbliższa Ziemi gwiazda zwana .....Słońcem.Planetą znajdującą się najbliżej Słońca jest....Merkury. Z Ziemią sąsiadują dwie planety......Wenus i.....Mars. Piątą planetą od Słońca to ......Jowisz . Jest to jedna z planet gazowych olbrzymów. W Układzie Słonecznym gazowymi planetami są także .....Saturn,
........Uran i .....Neptun .
Do niedawna przyjmowano , że dziewiątą planetą Układu Słonecznego jest ......Pluton . W 2006 roku konferencja astronomiczna zdecydowała określać tą planetę jako karłowatą.

14 3 14