Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T22:51:34+01:00
5/8 = 2,5h
1/8 = 0,5h
8/8 = 4h

Odp.: Robert ma codziennie 4 godziny czasu wolnego
1 5 1
2010-03-02T22:52:02+01:00
Odwracamy:
8/5 * 2,5h = 4h

Odp: Robert dziennie ma 4 godziny wolnego czasu.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T22:56:28+01:00
Dane:
przeciętnie 2,5 godziny dziennie
Szukane:
Ile wolnego czasu ma dziennie Robert?
Rozwiązanie:
⅝ to 2godz. 30 min. |:5
⅛to 30 min. |*8
⁸/₈ to 4 godz.
Odpowiedź: Robert ma 4 godziny wolnego czasu dziennie.
3 3 3