Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T23:34:32+01:00
Oblicz i wyjaśnij 2(x-y) dla x=-3,y=4

podstawiasz za x = -3 a za y= 4

2(-3-4)=2*-7=-14
2010-03-02T23:35:39+01:00
2(x-y) dla x=-3,y=4

2(-3-4) = -6-8 =-14
bo
2*-3=-6
2*-4=-8
2010-03-02T23:38:10+01:00
2(x-y)

można tak:
albo zaraz pod x i y podstawiasz liczby w nawiasie i wynik z nawiasu mnożysz przez 2:

2(-3-4)==2×(-7)=-14

albo najpierw 2 mnożysz przez liczby w nawiasie i potem obliczasz:
2(x-y)=2x-2y=2×-3-2×4=-6-8=-14