Siemka!Otóż mam bardzo duży problem ,a mianowicie nie wiem ile to 2+2x2 :D!!!No dobra to jest tylko żart.Sprawdzam Waszą wiedzę.
Nie bierzcie "Odpowiedz"na tej pierwszej stronie TYLKO WEŻCIE "Zobacz".
I tam "Dodaj rozwiązanie"!!!Bez rezerw.Test na wiedzę!!! :D :D :D :D :D
Czyli 2+2x2 to ... Czas start!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T00:19:34+01:00
2 + 2 * 2 = 6

postępujemy według kolejności wykonywania działań:
najpierw mnożenie, dopiero potem dodawanie :)
2010-03-03T00:20:30+01:00