Odpowiedzi

2010-03-03T08:19:47+01:00
Fragment ostatniej wieczerzy gdyż przypomina nam isz wrto wierzyć w ewangelie , ale również o sakramencie eucharysti

bierzmowanie jest to przybliżenie do boga i zbawienia , umocnienie w wierze .
1 5 1
2010-03-03T10:32:22+01:00
1. Moim ulubionym fragmentem jest Narodzenie Pana Jezusa, ponieważ mówi nam gdzie i w jakich okolicznościach urodził się nasz Zbawiciel.
2.Sakrament Bierzmowania to najważniejszy z sakramentów, który pozwala nam zbliżyć się do Boga. Po tym sakramencie możemy też zostać chrzestnymi.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T13:30:44+01:00
1Mój ulubiony fragment pisma świętego to przypowieść o Adamie i Ewie, a konkretnie zdanie "Ale z drzewa poznania dobra i zła nie wolno ci zjeść, bo gdy z niego spożyjesz, niechybnie umrzesz." ( Księga Rodzaju 2, 17 (BT)). Jest to przypowieść którą znam od najmłodszych lat więc ma dla mnie trochę znaczenie sentymentalne, ale ważniejsze jest to, że opisuje tak właściwie cały początek chrześcijaństwa. To wydarzenie było jedną z pierwszych kostek domina gdyby nie było grzechu pierworodnego Bóg nie zesłał by swojego syna, a gdyby nie zesłał Chrystusa nie wiadomo jak wyglądało by chrześcijaństwo, nie było by ostatniej wieczerzy więc i mszy świętych, Jezus nie powołał by Papierza - wszystko wyglądało by inaczej. Ten fragment opisuje również słabość ludzką i skłonność do grzechu, pokazuje ludzi jako stworzenia słabe z natury, więc podbudowuje mnie kiedy udaje mi się zwalczyć pokusę ponieważ w tym momencie pokazuje, że naprawdę jestem silna - sprzeciwiam się swojej naturze.
2 Sakrament bierzmowania jest to kolejny element układanki, który musimy zdobyć by dalej budować naszą wiarę.
1 5 1