Odpowiedzi

2010-03-03T10:24:15+01:00
A)
y=-1/2*8+2=-2

b)

-1/2x+2=-10
-1/2x=-12
x=24
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T10:24:29+01:00
Jaką wartość przyjmuje funkcja y=-1/2x +2 dla argumentu -8
y=-½x + 2
y= -½ × -8 + 2
y= -4+2
y= -2
dla jakiego argumentu przyjmuje wartość -10
y=-½x + 2
-10= -½x + 2
½x=2 + 10
½x = 12/:½
x=24
2010-03-03T10:25:46+01:00
Y=1/2x + 2
dla x =-8
y=1/2 * (-8) +2
y=-4+2
y=-2


y=-10
-10=1/2x +2 /*2
-20=x+2
-22=x
x=-22