Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T10:26:13+01:00
B)2Na+2H₂O→2NaOH+H₂
1 5 1
2010-03-03T10:41:05+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Zdecydowanie
B)2Na+2H₂O→2NaOH+H₂
1 5 1
2010-03-03T10:46:27+01:00
B)2Na+2H₂O→2NaOH+H₂
1 5 1