Odpowiedzi

2010-03-03T10:31:31+01:00
Skutki starzenia sie społeczeństwa... to tak;
operacje plastyczne,
naturalnie starzenie sie, rózna chemia,
narkotyki, alkochol, papierosy to wszystko wyniszcza człowieka....
mam nadzieje ze pomoglam...;)
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T10:31:47+01:00
Przyczyny: postęp medycyny, mniejszy przyrost naturalny [mniejsza rozrodczość]

Skutki: Będzie więcej osób na utrzymaniu państwa [z jednej strony młodzież ucząca się, z drugiej coraz więcej emerytów], trzeba będzie o takie osoby odpowiednio zadbać.
1 5 1