Odpowiedzi

2010-03-03T11:05:15+01:00
-Obrażanie hymnu
-Spreparowanie go (np. Lech Kaczyński)
-Spreparowanie flagi narodowej
-Trzymania szaliku z napisem "POLSKA" do góry nogami (np. Donald Tusk)
-Obrażanie naszych królów i bohaterów narodowych.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T11:09:22+01:00
1. Szpiegowanie swojego kraju
2. Rozpowszechnianie fałszywych informacji kalających dobre imię swojego narodu
3. W przypadku wojny/powstania, odmówienie wzięcia w nim udziału
4. Przekładanie swojej wygody i swojego dobra nad dobra państwa
5. Ucieczka z kraju
2010-03-03T11:37:12+01:00
1. Ucieczka z kraju podczas wojny
2. Szpiegowanie kraju
3. propagowanie flagi
4. Obraza prezydenta
5. Obraza Hymnu