Odpowiedzi

2010-03-03T11:25:18+01:00
Ten rok był przełomowy ponieważ w tym roku pod stalingradem poniesli klęskę Niemcy hitlerowskie i dzięki temu paln zdobycia europy poleg w gruzach Niemcy stracili bardzo duzo wojsk
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T11:48:38+01:00
W tym roku Niemcy probują zlikwidować łuk kurski- dochodzi do bitwy, którą Wygrywa ZSRR. To zdarzenie rozpoczęło wycofywanie się wojsk niemieckich oraz kierowanie się Armii Czerwonej w stronę Berlina. W 1943 r. na Sycylii wylądowali pierwsi spadochroniarze i to oznaczało początek walk desantowych na terenie Włoch i całej Europy. W tym samym roku Amerykanie angażują się w walki na terenie Europy ( wcześniej walczyli na Pacyfiku).