Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T11:31:47+01:00
Czasem człowiek niedostempnym sie staje poniewaz zmusza go do tego otoczenie to jest reakcja obrona umysłu danego czlowieka na negatywne bodzce zewnetrzne .
człowiek staje sie niedostempny bo:
A.) został zraniony przez kogos bardzo bliskiego .
B.) rówiesnicy nie akceptuja go z powodu wygladu posiadanego majatku lub jego brak
C.)dany człowiek sam własnym zachowaniem spowodował odciecie sie od innych ludzi
człowiek sam staje sie dostempny i niedostempny z powodu róznych bodzców zewnetrznych , z powodu negatywnych doswiatczen .
niestety niejest to spozub na rozwiazanie problemu lecz na chwilowe jego stłumienie .... reszte moge napisac na maila:))) jak bendzie trzeba wiecej
1 5 1
2010-03-03T11:34:04+01:00
Niedostępność ludzka bierze się z braku zrozumienia otoczenia,rodziny,kolegów i koleżanek.
Powodem jej może być nieszczęśliwa miłość,kłótnie w rodzinie,jak również to,że według otoczenia jesteśmy inni(tak często postepują ludzie,którzy maja tzw.kompleks niższości,osoby niepełnosprawne),a przecież oni tez moga być wazni dla nas.Należy jedynie okazać im odrobinę serca i zrozumienia,a napewno wtedy łatwiej bedzie mu żyć,mówic o swoich problemach.
2010-03-03T12:19:40+01:00
Niedostępność ludzka i jej powody oraz skutki PILNE PILNE PILNE!!!!!!!!!!!!
Cześć - nakieruje cię na tok rozumowanie - nie odrabiam zadań za kogoś , chodzi o wypracowanie samodzielności. :)

Niedostępność Ludzka , dlaczego ktoś staje się niedostępny??
Generalnie - zakładając , że nie jest to podyktowane chorobą ,
człowiek , w wyniku doznanych krzywd , upokorzeń , tłamszenia , nacisku , ze strony np. rodziny , kolegów koleżanek , społeczeństwa , zaczyna zamykać się w " środku " , zakłada maskę - udając kogoś innego , aby dopasować się do potrzeb , do oczekiwań , udaje kogoś innego < i tu LUB> zaczyna być osobą zamkniętą , żyje w swoim świecie . Czuje się " odizolowany , wyalienowany"
Skutki takie doprowadzają do " w pewnych granicach " do :
samobójstw
należenia do subkultury
całkowitego odizolowania od społeczeństwa " przesiadywanie w domu , w zamknięciu , tworzenie własnego świata"
braku znajomych
przyjaciół
Generalizując - do osoby zamkniętej w sobie powinniśmy jak najszybciej dotrzeć i pokazać "PIĘKNO" tkwiące w niej - uświadomić o "WYJĄTKOWOŚCI"

Pozdrawiam
mam nadzieję że nakierowałem
Profesor Humanistyki
Darmodziej