Napisz ogłoszenie:
- konkurs na najciekawszą "Palmę Wielkanocną".
- udział mogą brać wszyscy od 0-100lat, rodziny.
-data- palmy należy przynieść do kościoła w Janowie do dnia do 27.03.2010r. do godz. 12
-konkurs rozstrzygnie się dnia: w niedzielę Palmową w Kościele o godz. 11.15
-bardzo ciekawa nagroda główna. sponsor nagrody głównej gminny ośrodek kultury w Janowie.
- zaprasza rada rodziców przy szkole w Janowie i gminny ośrodek kultury w Janowie.

3

Odpowiedzi

2010-03-03T11:38:48+01:00
OGŁOSZENIE
Zapraszamy do udziału w konkursie na najciekawszą Palmę Wielkanocną. Mogą w nim uczestniczyć osoby od 0 do 100 lat, a także całe rodziny. Palmy należy dostarczyć do kościoła w Janowie do godziny 12.00 w dniu 27.03.2010r. Roztrzygnięcie konkursu nastąpi w kościele w Niedzielę Palmową. Na zwycięzcę czeka atrakcyjna nagroda główna, której sponsorem jest Gminny Ośrodek Kultury w Janowie.
Do udziału w konkursie serdecznie zapraszają organizatorzy:
Rada Rodziców przy szkole w Janowie
oraz Gminny Ośrodek Kultury w Janowie
2010-03-03T11:39:51+01:00
Ogłoszenie !

- Ogłaszam konkurs na najciekawszą " Palmę Wielkanocną " .
- Udział mogą brać rodziny od 0 do 100 lat.
- Konkurs odbędzie się dnia 5.03.2010r.
- Palmy należy przynieść do kościoła w Janowie do dnia do 27.03.2010r. do godz. 12:00
- Konkurs rozstrzyganie się dnia 28.03.2010r. ( niedziela palmowa )
w Kościele o godz. 11.15
- Ta osoba która wygra konkurs,. czeka na niego bardzo ciekawa nagroda. ( sponsor nagrody głównej gminny ośrodek kultury w Janowie ).

Serdecznie zaprasza rada Gminy Janowa.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T11:42:06+01:00
Zapraszamy wszystkich chętnych do udziału w konkursie, na najciekawszą "Palmę Wielkanocną". Udział mogą brać wszyscy - dzieci, młodzież, a także dorośli. Zachęcamy również do brania udziału całą rodziną. Prace prosimy składać w Kościele, w Janowie, do dnia do 27.03.2010r , do godziny 12. Konkurs rozstrzygnie się w Niedzielę Palmową, w Kościele o godz. 11.15, a o jego rozstrzygnięciu poniformuje sponsor nagrody głównej - gminny ośrodek kultury w Janowie. Zostało mało czasu, pośpiesz się – każdy wygrywa !
Zaprasza rada rodziców przy szkole w Janowie i gminny ośrodek kultury w Janowie.

myślę ze pomoglam ^^