Odpowiedzi

2010-03-03T12:04:11+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T12:04:46+01:00
1:200
1cm-200cm
1cm-2m

40m:2m=20cm-długość w sakli
20m:2m=10cm-szerokość w skali

odp.ogród w skali 1:200 ma wymiary:długość 20cm a szerokość 10cm
2 4 2
2010-03-03T13:48:20+01:00
1cm-200cm
1cm-2m
x - 40m
2x=40
x=40:2
x=20cm
to długość teraz szerokość
1cm-2m
y-20m
2y=20:2
y=10cm
to szerokość
ODP: W skali 1:200 długość tego ogrodu wynosi 20cm, a szerokość 10cm
1 1 1