Odpowiedzi

2010-03-03T12:29:21+01:00
Rodem Warszawianin, sercem Polak, a talentem świata obywatel.



Czas to najlepsza cenzura, a cierpliwość - najdoskonalszy nauczyciel.



Szczęśliwy kto może być kompozytorem i wykonawcą zarazem.



Im więcej zdrowia zwykle się ma, tym mniej cierpliwości w cierpieniu fizycznym.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T12:29:51+01:00
"Był czysty jak łza." - Jane Stirling

"Chopin był tym, który budził światło Boże swoją muzyką." - Jan Twardowski

"Kapelusze z głów, panowie! Oto geniusz!" - Robert Schumann

"Gdyby Szopen żył to by pił." - Stanisław Wyspiański

"Wolę Szopena, dolatującego przez okno, na ulicy, niż Szopena ze wszystkimi szykanami na koncertowej estradzie." - Witold Gombrowicz

"Wszak on był tym kapłanem, co nas rozproszonych w święty Ojczyzny zapatrywał sakrament." - Ignacy Jan Paderewski
1 2 1
2010-03-03T12:54:53+01:00
"Najdziwniejszym z ludzi jest geniusz: ten tak daleko w przyszłość wybiega, że ginie z oczu ludzi z nim żyjących, a nie wiadomo, które pokolenie pojąć go zdoła."

"Nie ma nic wstrętniejszego niż muzyka bez ukrytego znaczenia."

"Szczęśliwy, kto może być kompozytorem i wykonawcą zarazem."

"Posługujemy się dźwiękami, aby tworzyć muzykę, tak jak posługujemy się słowami, aby tworzyć język. "

"Dzieła Chopina to armaty ukryte w kwiatach."

"Rodem Warszawianin, sercem Polak, a talentem świata obywatel. "