Uzupelnij zdania wyrazami:
uklad narządów,tkanki,narządy,komorek,narządów,tkanek
a)zespoły....... o podobnej budowie spełniająceych określoną funkcję to ..........
b)zespoły......... spełnających określoną czynność w organizmie to.........
c)zespoly........ uczestniczących w określonej czyności organozmu to...............
prosze o szybkie odpowiedzi dam najjjjjjjjjjjjj

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T12:43:10+01:00
A) zespoły tkanek o podobnej budowie spełniających określoną funkcję to narządy.
b) zespoły komórek spełniających określoną czynność w organizmie to tkanki.
c)zespoły narządów uczestniczących w określonej czynności organizmu to układ narządów.
liczę na naj:)
7 5 7
2010-03-03T12:44:34+01:00
Zespoły komórek o podobnej budowie spełniajacych określoną funkje to tkanki.
Zespoły tkanek spełniających określoną czynność w organiźmie to narządy.
Zespoły narządów uczestniczących w określonej czynności organizmu to układ narządów.
3 3 3