Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T12:57:31+01:00
O łaski dla ubogich
o rodzine
o to co chcialbym dostac
o to zeby sie nic nikomu nie stalo
zeby bylo mniej ubogich na ziemi
zeby nie bylo apokalipsa
zeby wszyscy byly szczesliwi :))
2010-03-03T12:58:54+01:00
Możesz się modlić o wiarę, nadzieję, miłość (jednym słowem o to abyś stawał się coraz lepszym) za Kościół, za kapłanów, o pokój na świecie, za rodziców, o zbawienie dla grzeszników, za dusze w czyśćcu cierpiące, za dzieci nienarodzone (np. Duchowa Adopcja).
2010-03-03T13:03:38+01:00
Na przykład o zdrowie.


Panie Boże, od którego wszystko pochodzi,Twoim największym darem dla mnie jest moje życie. Dzięki Ci za to.Proszę Cię również ,obdarz mnie i moich bliskich zdrowiem duszy i ciała,byśmy mogli w życiu Tobie wiernie służyć i pomagać ludziom.
Panie Jezu ,Ty współczułeś cierpiącym i byłeś dla nich pomocą.Daj zdrowie duszy i ciała oraz pogodę ducha moim bliskim,którzy cierpią.Uchroń ich od zwątpienia,lęku i rozpaczy.Spraw,aby byli zjednoczeni z Tobą i aby w Twoim krzyżu dostrzegli sens i wielkość cierpienia.Amen.