1 Narysuj Obwód elektryczny składający się z odbiornika opornika woltomierza amperomierza i źródła prądu stałego

2 Wyjaśnij jakie warunki muszą być spełnione aby możliwy był przepływ prądu elektrycznego w przewodniku


Pilne !!!!!

2

Odpowiedzi

2010-03-03T13:04:06+01:00
2 Obwod musi byc zamkniety.
Musi bys źrodlo pradu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T14:38:57+01:00
Jak będziesz rysował obwód prądu to pamiętaj, że woltomierz musisz podłączyć równolegle , np. do żarówki, a amperomierz szeregowo. Czyli rysujesz po kolei: źródło prądu , odbiornik = żarówka, opornik, amperomierz i równolegle woltomierz.
3 3 3