Odpowiedzi

2010-03-03T13:08:18+01:00
V1 = 40 cm * 1,5 cm*12 cm = 720 cm³
V2 = 45 cm *15 cm *8 cm = 5400 cm³
Drugi prostopadłościan ma większą objętość.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T13:08:38+01:00
1 prostopadłościan:
a=0,4m=40cm
b=1,5cm
c=1,2dm=12cm

v=abc=40×1,5×12=720cm³

2 prostopadłościan:
a=45cm
b=0,15m=15cm
c=80mm=8cm

v=abc=45×15×8=5400cm³

wiekszą objętość ma ten drugi prostopadłościan
2010-03-03T13:12:03+01:00
V = Pp * h

a=0,4m = 40 cm
b=1,5 cm
h=1,2 dm=12 cm

V=a*b*h
V=40*1,5*12
V=720 cm^3

a'=45 cm
b'=0,15m=15cm
h'=80mm=8cm

V'=a'*b'*h'
V'=45*15*8
V'=5400 cm^3

Odp.
Drugi prostopadłościan ma większą objętość 5400>720
pozdrawiam:)