Macie 3 tematy prac do napisania do wyboru:
1)Z pamiętnika pogrążonego w bólu ojca (kartki z pamiętnika Jana Kochanowskiego po śmierci Urszulki) min.1 kartka A4
2)List od J.Kochanowskiego do przyjaciela po stracie córki min.1 kartka A4
3)Rozmowa z rozpaczonym ojcem po stracie ukochanej córki min.1 strona A4 (ok. 10 rozwiniętych i nie roztrzygających pytań)
I proszę nie z internetu.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T20:04:10+01:00
2010-03-05T23:28:12+01:00
Przyjacielu śmierć twojej córki była tak nagła i niespodziewana , nikt nawet nie wiedził i nie myślał że taka malutka dziewcznka jak Urszulka może umrzeć.Była pełna radości i humoru.NApisałeś nawet dla niej przepiękny wiersz , za który Urszulka napewno za to Ci podziękowała w niebie tam gdzie juz własnie teraz przbywa.Śmierć twojej córki nipowinna mieć miejsca,ttyle starań brałeś w napisaniu tylu fraszek np na Lipę gdzie lipa kazła usiasc gościowi na trawie i odpoczać.A wiec teraz Ty przyjacielu nie mozesz zadreczac sie bezpowodowa smiercia Ursulki, nikt tego nie wiedział, dlatego nikt nie pomógł Ci.Ale niestety to tak miało być i my kiedyś pożegnamy się z tym światem
3 4 3