Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T13:32:57+01:00
Ludzie różnie postrzegają zwierzęta. Niektórzy nawet dopuszczają się do wyrządzania im krzywd. Bardzo mnie to smuci, ponieważ ja traktuje zwierzęta jako przyjaciół. Zwłaszcza psy... Dlaczego? Podczas gdy kot przywiązuje się do miejsca, pies przywiązuje się do człowieka. Towarzyszy mu przez całe swoje, niestety często zbyt krótkie życie. Ludzie mogą się ode mnie odwrócić, ale wiem, że pies nie. Zawsze mogę się do niego przytulić, wypłakać. To niemal jak rozmowa bez słów. A jeśli przypadkiem umarłabym wcześniej niż mój Przyjaciel-Pies, jestem pewna, że on nigdy nie zapomniałby o mnie i gdyby tylko mógł, pomimo przeciwności losu - trwałby przy moim grobie.
1 5 1
2010-03-03T13:35:13+01:00
Uważam że pies to prawdziwy przyjaciel człowieka. Bardzo wiele osób uważa, że pies jest najlepszym przyjacielem człowieka. To właśnie zwierzęta kochają nas bezpretensjonalnie, niczego nie oczekując w zamian. Żyjąc w XXI wieku bardzo ciężko jest utrzymać normalne relacje z naszymi bliskim, ciągły stres powoduje, że jesteśmy bardzo rozirytowani i często się kłócimy. Idealnym lekarstwem na nasze problemy może okazać się pies. To właśnie nasi pupile najlepiej rozładowują stres oraz kochają nas bezgranicznie. Pies, to zwierzę, które najbardziej przywiązuje się do człowieka. Będąc pół roku u jednego właściciela, staje się jemu wierny, oddany, wpatrzony jak w obrazek, stara się jak najbardziej przypodobać, popisuje się w celu zwrócenia na siebie uwagi. Człowiek jednak też bardzo się przywiązuje do swojego czworonożnego przyjaciela. Poświęca mu dużo czasu, miłość, stara się o jak najlepsze posłanie, jedzenie, chodzi na długie spacery, żeby tylko ich pies był w jak najlepszej kondycji.
2 3 2