Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T13:33:55+01:00
Poprzez chodzenie do kościoła,unikanie grzechów oraz pomaganie innym
3 2 3
2010-03-03T13:34:36+01:00
Trzeba być wierzącym w Boga modlić się chodzićdo kosliolatrzeba miec duzo dobrych uczynkow
3 2 3
  • Efra
  • Rozwiązujący
2010-03-03T14:14:16+01:00
Można zadbać o rozwój swojej wiary np. Modląc się,spełniać dobre uczynki
Można Ją okazywać w życiu chodząc do kościoła,pomagając starszym i chorym ludziom...
52 4 52