Odpowiedzi

2010-03-03T13:47:46+01:00
Prawdopodobnie siadlo ci oprogramowanie ja tez tak mialem i sie okazalo ze oprogramowanie mi siadlo
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T13:47:49+01:00
Poczekaj z 10 min,az ci sie naladuje troche. jak jest całkiem rozladowany to sie nie wlaczy. ;)
2010-03-03T13:48:31+01:00
Ja miałam ten sam problem chodź z innym modelem ale mysle ze to samo moze byc wiec ja wzielam go do naprawy i byl uszkodzony program i wgrali nowy duzo nie zaplacilam bo cos kolo 20 zł ;)