Odpowiedzi

2010-03-03T13:56:06+01:00
Muzykomania
Świat Muzyki

O współczesnych wykonawcach, instrumentach, muzycznych konkursach...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T13:56:43+01:00
,,Świat muzyki"

A w tej gazecie mógłbyś przekazać swoje informacje na temat muzyki.Wyjaśnić np.od czytelników pytania związane z dziedziną.Powinna być kolorowa i tez umieszczone najpopularniejsze piosenki ze słowami.Jak grać na instrumentach np.na gitarze...itp.
1 5 1
2010-03-03T13:58:54+01:00
"Muzyka wokół nas"
"Nutka"

o nowościach w świecie muzyki
1 5 1