Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T14:06:45+01:00
Gdy nadchodzi wiosna czuję się radosna.
W okresie tym czuję się pobudzona do życia,tak jak roślinność która się budzi.
Wiosna to piękny okres gdy wszystko się budzi wraz z nią budzi się we mnie nowa miłość.
1 3 1
2010-03-03T14:08:21+01:00
Gdy nadchodzi wiosna wszystko staje się inne.
Ptaki zaczynają śpiewać,kwiaty kwitną,drzewa i trawy nabierają ziolonego koloru.
Słońce świeci,człowiek nie jest już ponury roztargniony.Niebo jest czyste.
jeździć na wycieczki rowerowe,spotykać się z przyjaciółmi.
po prostu życie staje się kolorowsze i pełniejsze życia...
1 1 1
2010-03-03T14:08:40+01:00
Mimo ze wiosna nie jest moją ulubioną porą roku to i tak sie cieszę .
dni są coraz cieplejsze i dłuższe .
nareszcie będzie można pograć w piłkę, posłuchać śpiewu ptaków i spędzać aktywnie czas .

pozdrawiam . ;d
2 3 2