Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T14:13:39+01:00
W "Mazurku Dąbrowskiego" autor podkreśla To że Polska jeszcze nie zginała że mamy szanse i że nie wszystko stracone .Utwór za wiera słowa "marsz marsz Dąbrowski z ziemi Włoskiej do Polski"- to jest o tym że Polacy (niektórzy) uciekli do Włoch poprosili Włochy żeby nam pomogli i ogólnie Nasz hymn jest o tym "Powstaniu" . Mazurek właśnie wtedy towarzyszył Zołnieżą-(w czasie marszu do polski z Włoch ". Ponieważ utwur ten opisuje najważniejsze chwile dla naszego kraju jest on hymnem Polski. Ijestem dumna/dumny z tego że moge żyć ,m ieszkać, Pochodzić z Kraju o tak rozszeżonej i wyjątkowej Historii .





PS: sprawdz ortografiię .Więcej nie umiem "wymyślić"
1 5 1
2010-03-03T14:31:18+01:00
Jak Czarniecki do Poznania,
Po Szwedzkim zaboże,
Dla ojczyzny ratowania
Wrócił się przez morze.
6 1 6