Odpowiedzi

2010-03-03T14:11:07+01:00
Moze im zagrazać smierc moim zdaniem ponieważ wszystkie spaleniny są bardzo złe dla dobra ludzi zyjących koło fabryk i róznych innych.....



Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T14:12:34+01:00
Zagrażać może :
- pobicie
- gwałty
- różnego typu choroby
- alkoholizm
- uzależnienie od narkotyków
- uzależnienie od papierosów
2010-03-03T14:14:41+01:00
Może im zagrażać palenie papierosów ,ponieważ doprowadzi to do raka płuc.Alkohol ,który jest najczęstszą przyczyną chorób.Narkotyki ,po które sięgają młodzi ludzie.Różne tłuste rzeczy typu frytki, hamburger , bo prowadzą do otyłości.Napady i gwałty na bezbronnych ludzi , a także zanieczyszczenia.