Odpowiedzi

2010-03-03T14:17:55+01:00
60 min - 80km
105 min - x

x= 140 km

v=s/t
v= 140/2
v=70km/h
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T14:20:09+01:00
V-prędkość=80km/h
t-czas=1h 45min=1,75h
s-droga=?

s=V*t
s=80km/h*1,75h
s=140km

jaką musi mieć średnią prędkość,aby tę samą drogę przejechać w czasie 2 godzin
V=?
s=140km
t=2h

V=s:t
V=140km:2h
V=70km/h
odp.musi jechać z prędkością 70km/h aby przejechać trasę w 2 godziny
2010-03-03T14:28:05+01:00
T=1 godzina 45 minut=1,75 godz
v=80km/h
V=s/t /*t
v*t=s
s=80*1,75
s=140 km

s=140km
t=2 godz
v=s/t
v=140/2
v=70km/h
1 5 1