Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T14:20:09+01:00
3/7 + 2/7 = 5/7

5/7 kwoty = 250 000 zł

Obliczanie 1/7 kwoty:
250 000 : 5 = 50 000 zł

Obliczanie 7/7 kwoty (całości)
50 000 zł × 7 = 350 000 zł

Dom kosztował 350 000 złotych
2010-03-03T18:34:20+01:00
X-cena domu
²/₇x+³/₇x=250 000zł
⁵/₇x=250 000zł/: ⁵/₇
x=²⁵⁰⁰⁰⁰/₁ * ⁷/⁵-250000 i 5 skracamy przez 5
x=⁵⁰⁰⁰⁰/₁ * ⁷/₁
x=³⁵⁰⁰⁰⁰/₁
x=350 000zł
odp.dom kosztuje 350 000zł
1 5 1