Krzyżówka:
Hasło: Nawracajcie|się|i|wieżcie|w|Ewangelię
Wymagania:
- Musi być związane z Wielkim Postem
- Musisz ułożyć do tego pytanie

Wystarczy że napiszecie chociaż troche np 5 haseł ( kto da najwięcej dam naj. )

Przykład odpowiedzi:
"- na literę a:
- pytanie: Nabożeństwo w okresie WIelkiego Postu
- odpowiedź: Gorzkie Żale

SZYBKO !

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T14:32:03+01:00
- na literę N
pytanie: Kończy wielki post
odp: Niedziela wielkanocna
- na literę W
pytanie: Jak oznaczamy każdy dzień w ostatnim tygodniu Wielkiego postu?
odp: Wielki
- na literę "R"
pytanie: Muzyka, która była dozwolona w okresie Wielkiego postu
odp: Nokturn
- na literę "C"
pytanie: ile dni trwało kuszenie?
odp. 40
- na literę "J"
pytanie: jedno z zaleceń postu
odp. Jałmużna
- na literę "I"
pytanie: Sypany na głowę w pierwszą środę Wielkiego Postu
odp: Popiół
- na literę "E"
pytanie: Podstawowy posiłek w okresie Wilekiego Postu
odp: Chleb
- na literę "S"
pytanie: Okres zakazanych hucznych zabaw i spozywania potraw mięsnych
odp. Post
- na literę "Ę"
pytanie Żywoty ..... Czytane kiedys dzieciom w okresie Wielkiego Postu
odp: świętych

Myslę , że dalej dasz radę ;D
12 3 12
2010-03-03T14:33:29+01:00
1. Wielki Post to czas... -pokuty
2. Jedno z nabożeństw wielkopostnych - Droga Krzyżowa
albo
Chodzisz na nią w piątek
3. Wielki Post rozpoczyna się w... - Środę Popielcową
albo
W jaką Środę rozpoczyna się WP?
albo
W tym dniu posypywano głowę popiołem.
4. Ile dni trwa WP? - czterdzieści
5. Dzielenie się z potrzebującymi - jałmużna
6. Niósł go Pan Jezus za nasze grzechy - krzyż
4 3 4
2010-03-03T18:32:58+01:00
N-annasz <prorok co oskarżył jezusa
A-palmowa <popularna niedziele WP
W- weronika kobieta z 6stacji
R- barabasz uwolnijcie... żądał lud
A- piłat < wydał wyrok na jezusa
C szymon z 5 stacji- cyreneczyk
A kapłaństwa Wielki czwartek dzień ...
J pasja film o męce pańskiej
C czterdzieści ile dni pościł jezus
I gorzkie żale nabożeństwo postne
E śmierć Wielki piątek upamiętnia..

S- misterium przedstawia mękę pańską
I - popielec rozpoczyna post
Ę - święconka mamy ja w koszyku w wielką sobote

I- zmartwychwstanie wydarzenie radosne zaraz po poście

W droga krzyżowa <nabożenśtwo ze stacjami
I fioletowy kolor sominujący w poście
E
R maryja kobieta z 4stacji
Z msza ksiądz nie odprawia jej w wielki piątek
Czternaście ile stacji ma droga krzyżowa
I niewiasty płaczące kobiety które upomniał jezus
E

W włócznia przebił nią bok jezusa

E
W ukrzyżowany Jezus został...
A
N jak apostol stał pod krzyżem
G
E
L
I
E
5 3 5