Odpowiedzi

2010-03-03T14:25:40+01:00
0,007km/h x 10h = 0,07km
0,07km = 70m
Slimak po 10 godzinach marszu nie przejdzie odległosci 100m
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T14:26:40+01:00
0,007km/h=7m/h
7m/h*10h=70m

lub tak
V-prędkość=7m/h
t-czas=10h
s=?

s=V*t
s=7m/h*10h
s=70m
odp.w ciągu 10 godzin ślimak nie pokona odległości 100m
1 5 1
2010-03-03T14:31:19+01:00
0,007 : 10-0.0007
0.0007 * 100 = 0.07
odp.Slimak nie przejdzie 100 km. w ciągu 10 godz idąc 0,007 km/h.