Odpowiedzi

2010-03-03T17:15:25+01:00
Wszystko jest w załączniku. :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:19:42+01:00
1.
Według sondażu dla TVN24, koalicja SLD-UP zdobyła 12 proc. głosów, PSL - 7.9 proc. Pozostałe komitety wyborcze nie przekroczyły wymagano progu wyborczego.

Poniżej progu wyborczego znalazły się: "Porozumienie dla Przyszłości" Centrolewica - 1,3 proc., UPR - 1,1 proc., Libertas - 1 proc., Samoobrona - 1 proc., Prawica Rzeczypospolitej - 0,6 proc., Polska Partia Pracy - 0,4 proc.

załącznik(z6697767G



2.
SLD - 24 proc. (o 1 proc. mniej niż przed miesiącem), PO - 15 proc. (spadek o 1 proc.), PiS - 13 proc. (wzrost o 2 proc.) - tak wyglądałyby wyniki wyborów według OBOP. Na czwartym miejscu znalazło się PSL z 12-proc. poparciem (wzrost o 3 proc.). 10 proc. wyborców zagłosowałoby na Samoobronę (bez zmian), a 9 - na LPR (spadek o 3 proc.). Pozostałe partie nie przekroczyłyby 5-proc. progu wyborczego.




3.
W ciągu ostatnich dwóch tygodni poparcie dla PO spadło o 10 punktów.
W tym czasie o 5 pkt. proc. wzrosło poparcie dla SLD. Na Sojusz chce dziś głosować 10 proc. respondentów. O 1 pkt. proc. wzrosły notowania PiS i PSL; chce na nie głosować odpowiednio 28 i 5 proc. Polaków.