Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T14:40:29+01:00
Nauka bez wiary jest kulawa, bo jak odkrywać tajemnice nauki jeśli się w nic nie wierzy? A wiara bez nauki jest ślepa, bo nauka towarzyszy nam wszędzie - człowiek jest istotą ciekawską i nauka jest mu niezbędna. Więc jak wierzyć w cokolwiek, jeśli nie wierzysz w naukę. Obie te sfery naszego życia są nierozdzielne, bo człowiek musi zarówno wierzyć, jak i odkrywać. Wierzyć w to co odkryje i odkrywac to, w co wierzy.

2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:49:03+01:00
"Nauka bez wiary jest kulawa" Ta przenośnia mówi o tym, że jeżeli mówisz, że wierzysz w Boga a nie chodzisz do kościoła i nie wiesz tak naprawdę kim jest Bóg to twoja nauka jest "kulawa" czyli brakuje jej drugiej części.

"a wiara bez nauki jest ślepa.. ta przenośnia mówi o tym, że chodzimy do kościoła mówimy, że wierzymy a tak na prawdę nie uczestniczmy na lekcjach religii nie chodzimy do kościoła to nasza wiara w Boga jest "ślepa" czyli bezsensu.

Wydaje mi się że o to chodzi. Mam nadzieję że pomogłam!:)
Pozdrawiam!
5 2 5
2010-03-03T19:42:08+01:00
Chodzi o to , że w świecie wszystko nie bierze się samo z siebie a musi być coś za coś