Podaj po 2-3 przykłady roslin
będących źródłem pożywienia człowieka-.....................................................................................
będocych surowcem do wyrobu odzieży-.....................................................................................
bądocych surowcem do wyrobu leków-.....................................................................................
hodowlanych w parkach lub ogrodach-.....................................................................................
hodowlanych w doniczkach-.....................................................................................


dziekuje :)

3

Odpowiedzi

2010-03-03T14:50:47+01:00
Człowieka - pomidor, sałata
odzieży - bawełna, len
leków - aloes , bez czarny
ogrodach - bratki , róże
doniczkach - dracyna , paproć
Proszę ^^
39 4 39
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T14:51:27+01:00
Pożywienie człowieka - ziemniaki pomidory sałata
będących surowcem do wyrobu odzieży- len, bawełna
będących surowcem do wyrobu leków- Ciemiernik biały, mięta
hodowlanych w parkach lub ogrodach- dąb, kasztanowiec
hodowlanych w doniczkach- fiołek, pelargonia
77 3 77
2010-03-03T15:18:25+01:00
Pożywienie-ziemniaki, ogórek
odzież-len, bawełna
leki- eukalipus, skrzyp polny
w ogrodach: róża, lilia
doniczkowa: fiołek. paproć
32 4 32