Na koszt wynajmu autokaru składa się opłata wynosząca 750zł za każdy dzień wynajmu oraz opłata 2,50 za każdy przejechany kilometr . Oblicz koszt wynajmu autokaruna trzydniową wycieczke, w czasie której uczestnicy przejadą łącznie 723 km?

3

Odpowiedzi

2010-03-03T14:43:27+01:00
X = 3×750 + 723×2,5 = 4057,50 zł
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T14:43:38+01:00
3 dni = 750 * 3 = 2250 zł
2,50 * 723 = 1807,50zł
2250+1807.50= 4057,50 xł

Łaczny koszt wycieczki wyniesie 4057,50 zl
1 5 1
2010-03-03T14:44:08+01:00
3* 750 zł + 2,50* 723= 2250+ 1807,50= 4057,50zł
1 5 1