1. Nazwij środki poetyckie, których przykłady zostały zaczerpnięte wypowiedzi Romea.

Cytat: Srodek poetycki
Mur przefrunąłem na skrzydłach miłości .........................

Miłość; to ona tutaj mnie przywiodła .........................
Ona mi dała siły,ja jej - oczy


Romeo i Julia
Z góry dziękuję:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T14:51:52+01:00
1. to metafora
2. to uosobienie
6 3 6
2010-03-03T14:59:50+01:00
Mur przefrunąłem na skrzydłach miłości
Bo nieczym dla niej kamienne zapory
na może zawsze się odważy
Więc krewni twoi mnie nie przemają


Miłość to ona mnie tutaj przywiodła,
Ona mi dała siły a ja jej oczy.
4 1 4